Faciliteiten

Pinnen

De betaalautomaat is te vinden naast Petsplace aan de voorzijde van het winkelcentrum bij P1.

Gevonden voorwerpen

Ben je iets verloren tijdens het bezoek aan Brusselse Poort? Dan kan je telefonisch contact met ons opnemen via 043 - 343 14 24, of stuur ons een berichtje via het contactformulier. Voorwerpen die door mensen of personeel gevonden worden bewaren wij enkele weken.

Toegankelijkheid

Ons winkelcentrum is toegankelijk gemaakt voor minder validen. Het is mogelijk om met een groter voertuig de parkeerplaats op te rijden en in het winkelcentrum is een lift te vinden om gemakkelijk van de begane grond naar de beneden verdieping te komen.

Daarnaast zijn er rolstoelen beschikbaar in het winkelcentrum voor minder validen bezoekers. Wilt u hiervan gebruik maken, neem dan contact op met de beveiliging, bereikbaar via: 06-53697066.
Horeca

Ons winkelcentrum bevat meerdere horeca gelegenheden waar je voor, tussen of na het winkelen terecht kunt voor een hapje en een drankje.

Parkeren

U heeft beschikking tot 4 verschillende parkeerterreinen. Wanneer je boodschappen doet bij Albert Heijn of Jumbo en boven de 50 euro besteed, krijg je gratis een uitrijkaart voor het eerste uur. De kosten van het parkeren zijn:


Eerste 3 uur: € 0,50 per 30 minuten
Na de 1e 3 uur: € 2,00 per 60 minuten
Maximaal dagtarief € 14,00

Pakketpunt

Bij de entree van P2 kunt u pakketjes laten bezorgen en ophalen wanneer het u uitkomt. Hierdoor hoeft u niet meer thuis op uw pakketje te wachten, maar laat u het gewoon in het winkelcentrum bezorgen. U kunt vervolgens uw pakketje op een voor u geschikt moment in Brusselse Poort ophalen in combinatie met uw boodschappen: twee vliegen in één klap! U kunt uw pakketen ophalen bij PostNL, Budbee en DHL.