Parkeren

Rondom het winkelcentrum liggen 4 grote (betaalde) parkeerplaatsen met in totaal 550 plekken. In de wijken rondom het winkelcentrum zijn ook voldoende parkeergelegenheden. Let wel altijd zelf erop dat u een parkeerkaartje koopt indien nodig.

Met ingang van januari 2021 wordt de parkeerexploitatie van winkelcentrum Brusselse Poort op een andere manier georganiseerd. Vanaf dan neemt de eigenaar de parkeerexploitatie in eigen hand. Deze wordt daarbij ondersteund door APCOA Parking aan wie het parkeerbeheer is uitbesteed.


Bezoekers

Voor het inrijden bij de slagboom heeft u diverse opties:

  1. Kaartje

    Druk op de groene button op het scherm van de inrijzuil om een parkeerkaartje af te drukken. Dit kaartje is nodig om te betalen bij de betaalautomaat!
    Op het betaalkaartje komt te staan: datum en tijdstip van inrijden, het kaartnummer met barcode en het kenteken waarmee u bent ingereden.

  2. Bankpas

    Houd uw bankpas voor de lezer. Dit is alleen mogelijk met een bankpas die is voorzien van een chip. Er wordt geen kaartje afgedruktDit noemt men Tap & Go.

  3. Creditcard

    Houd uw creditcard voor de lezer. Dit is alleen mogelijk met een creditcard die is voorzien van een chip. Er wordt geen kaartje afgedrukt. Dit noemt men Tap & Go.

  4. App

    U kunt gebruik maken van de Parkmobile of Stadsparkeren app. Wanneer u de app correct heeft ingesteld, zal de slagboom automatisch op basis van kentekenherkenning opengaan.


Kortstondig bezoek aan de Brusselse Poort

Net als in het verleden kunt u bij een kortstondig bezoek aan het winkelcentrum de eerste 15 minuten gratis uitrijden. Dit kan op basis van kentekenherkenning bij het uitrijden. Voorwaarde is dat u binnen 15 minuten na het inrijden (met kentekenherkenning) weer uitrijdt bij de slagboom (dan wordt het kenteken herkend en gaat de slagboom automatisch open).
U kunt ook het ontvangen parkeerkaartje binnen 15 minuten bij de betaalautomaat aanbieden. Hierna zal op basis van kentekenherkenning de slagboom bij het uitrijden automatisch opengaan.


Betaalmogelijkheden

  1. Betalen bij de betaalautomaat

    U steekt het parkeerkaartje in de lezer waarna het te betalen bedrag in het display verschijnt.

    Indien u een kortingskaart of waardekaart heeft ontvangen van Albert Heijn, Jumbo of een andere detaillist in het winkelcentrum kan deze kortingskaart of waardekaart worden ingestoken. Dit werkt als volgt: nadat u uw parkeerkaart heeft ingestoken verschijnt er in het scherm het te betalen tarief en een knop van kortingskaart. Als u u deze knop indrukt dan komt het parkeerkaartje terug en kunt u de kortingskaart insteken. De éénmalige korting wordt in mindering gebracht op het verschuldigde bedrag.

    Vervolgens kan het verschuldigde bedrag worden betaald met bankpas, creditcard, biljetten of muntgeld.

    Wanneer u het parkeerkaartje bent kwijtgeraakt, drukt u op het scherm van de betaalautomaat op de knop kenteken. Na het ingeven van uw eigen kenteken verschijnt automatisch het inrijtijdstip en het te betalen bedrag op het scherm. Na betaling wordt een nieuw kaartje afgedrukt waarmee u kunt uitrijden.

    Na betaling bij de betaalautomaat wordt bij het uitrijden het kenteken gescand door de kentekenherkenning en gaat de slagboom automatisch open.

  2. Betalen bij het uitrijden

    Indien u nog niet heeft betaald bij de betaalautomaat, verschijnt op de uitrij-terminal het te betalen bedrag op het display en kan worden betaald door een bankpas of creditcard voor de lezer te houden.

    Indien u beschikt over een kortingskaart van Albert Heijn, Jumbo of een andere detaillist kan deze ook bij de uitrit worden gescand waarna de korting in mindering wordt gebracht op het verschuldigde bedrag. Het restbedrag kunt u betalen door een bankpas of creditcard voor de lezer te houden.

    Indien u bent ingereden met een bankpas of creditcard kan deze worden gebruikt om te betalen bij de uitrit, en na het doorlopen van het betaalmenu kunt u vervolgens uitrijden.

  3. Betalen per App

    Geregistreerde gebruikers van de Parkmobile en/of Stadsparkeren app kunnen via deze app betalen.

    App-betaling werkt niet in combinatie met kortingskaarten: indien u gebruik wenst te maken van een kortingskaart of waardekaart die u bij de kassa van een winkel heeft ontvangen, dan dient u voor het bezoeken van de Brusselse Poort de app-kentekenherkenning uit te zetten in de instellingen van de app.


Centrale Servicedesk / meldkamer APCOA Parking

Bij storingen, voor ondersteuning en vragen over het parkeren kan bij zowel iedere parkeerzuil als bij iedere betaalautomaat op de intercomknop worden gedrukt.
U krijgt dan een medewerker van de Centrale Servicedesk van APCOA Parking of (indien ad-hoc op locatie aanwezig) de lokale medewerker van APCOA Parking aan de lijn, die via een spraak- en cameraverbinding ondersteuning kan bieden.
Voor meldingen, klachten of vragen is APCOA Parking te bereiken via 085-0499899 of info@apcoa.nl

Bereikbaarheid

Met de Auto, Fiets of het Openbaar vervoer

Ons winkelcentrum is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Buslijn 4, 5 en 6 komen uit in de “Dokter Bakstraat/Brusselsepoort” en buslijn 1, 2, 4, 5 en 6 stoppen bij bushalte Via “Regia/Brusselse Poort”. Daarnaast hebben wij genoeg parkeergelegenheid aan de voorzijde en achterzijde van ons winkelcentrum. Voor actuele bustijden kunt u op de website ov9292.nl terecht.

Faciliteiten

Goede omstandigheden om rustig te kunnen winkelen

Wij passen onze faciliteiten aan onze bezoekers aan zodat jong, oud en minder validen onbezorgd kunnen winkelen.